Mesaje

05 noiembrie 2007

Ma uit stupefiat de zile intregi cum simtim nevoia, ca un popor umil si sarac ce suntem, sa ne punem cenusa-n cap pentru o fapta cat se poate de reprobabila a unui neghiob pe care-l cheama, culmea, Romulus, exact ca pe intemeietorul Romei.
Vlade, apelul tau e emotionant, s-ar putea sa dea bine ca imagine la extern, dar personal nu simt nevoia sa ma raliez lui pentru ca:

1. Nu pricep de ce o intreaga tara se autoculpabilizeaza pentru un imbecil. Exista legislatie care pedepseste ce (si mai ales daca) a facut Mailat.
2. Nu-mi aduc aminte sa-si fi cerut vreo alta tara scuze de la noi pentru, spre exemplu, copiii abuzati sexual.
3. Nu mai pun demult botu' la facaturi (din sotie de parlamentar violata s-a transformat in nevasta de militar neviolata, iar singura martora a acuzarii e plecata cu capu').
4. Nu-mi doresc sa cautionez actiunile iresponsabile ale extremistilor dintr-o tara care l-a dat istoriei pe Mussolini, si-a legiferat organizatiile paramilitare de tip "escadroanele mortii" si nu cred ca e-n masura sa ne dea noua lectii in domeniul tolerantei.
5. Nu eu am tolerat ani de zile taberele de nomazi de la marginea Romei si nici macar nu l-am votat pe doritorul de voturi si sange romanesc Veltroni.
6. Nu am savarsit in viata mea o faradelege, deci nici in strainatate, asa ca sa ma scuteasca.
7. Nu am nici o ruda in intretinerea statului italian, nici macar la munca. Iar cei care-si castiga painea lucrand in Italia n-o fac nici de bine ce le era in tara si nici nu fura banii necesari subzistentei. Restul sunt exceptii si trebuie aplicata legislatia.
7. Nu ei isi cheltuie banii in concedii sau deplasari la mine-n tara, ci eu la ei.
8. Nu pot accepta ca, intr-o Europa Unita cu reguli valabile pentru toata lumea, unii sa fie cu beneficiile, iar altii (invariabil, noi, exceptiile) cu pierderile.
9. Nu vreau sa accept limitarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului, fie el si tigan. Si totusi, nu eu huidui pe stadioane italienii care castiga bine in Romania, ci ei il mascaresc pe Mutu (pentru acuratete, cel mai bun fotbalist din Italia).
10. Nu eu am facut-o pe Andreea Pana tiganca imputita.

----------------------------------------------------------
UPDATE: Dat fiind ca - moment istoric - Jucatorul a avut un discurs in esenta bun pe aceasta tema, as fi vrut sa fi putut sa-l laud de atunci, dar dormeam. A trebuit sa-mi spuna Măria ca asa a fost ca sa-l citesc si sa iau act de aceasta stare de fapt. Desi soarta ne tine departe si cand impartasim pareri relativ comune, nea Trăiane, nu ma pot abtine sa remarc faptul ca, pe langa traditionala presneala catre Călin, te-ai comportat si talica aproximativ ca un sef de stat.
----------------------------------------------------------

UPDATE LA UPDATE: Mai sus aveti o mostra de "iscusinta" politica si materialul care a prilejuit unei sumedenii de ONG-uri sa ceara demisia lu' Cioroianu pentru declaratii naziste.

Comentarii

"Ce a făcut Mailat e o mizerie fără margini. De care, ca român, mi-e ruşine şi mi-e scârbă. Dar atât. Eu personal nu simt nevoia să îmi cer scuze nimănui, nici familiei decedatei, nici vreunui italian, nici lui Papa de la Roma."

Adăugat de chinezu la 05 noiembrie 2007 09:39:10

Asa cum spuneam si pe blogul lui Dan Andronic.
Manipulare la Realitatea TV , de cvasiloxodroma001
Ca tot vorbeai de SOV. Uite aici manipulare la greu. Poate deveni un subiect de comentat pe blogul tau. Toti stim ca trustul lui S.O.Vintu e plin de specialisti in marketing. De aceea initiativa Realitatii TV de la Pta. Universitatii e o manipulare similara celei comise de TVR in decembrie `89, care scotea fraierii din casa ca sa "apere" CC-ul si TVR-ul. Fundalul afectiv al asasinarii sotiei amiralului italian, a fost exploatat pentru a servi interesele politicienilor italieni, care probabil ca l-au si platit gras pe SOV pentru asta. Nimeni n-a remarcat ( CNA-ul spre exemplu ) ca isteria declansata de Realitatea TV contravine intereselor nationale ale Romaniei. Asa-zisele "creatoare de moda" cu ghiuluri de neam prost si fete de aprozariste care-si exprimau agramat dar live "simtamintele" pe post induceau ideea ca toti romanii care au calatorit sau au muncit vreodata prin Italia au comis si ei cite o mica crima pe acolo. Iar acum gaseseau prilejul sa multumeasca autoritatilor italiene ca au inchis ochii si nu i-au prins. E simplu de presupus ca prin asta SOV ajuta politia italiana sa transfere toate infractiunle cu A.N. in circa romanilor. Cu ce e mai putin vinovat SOV decit populatia de etnie tiganeasca din Romania ? Pina la urma care e adevaratul blestem national al Ro ?

Adăugat de cvasiloxodroma001 la 05 noiembrie 2007 09:40:44

@cvasiloxodroma001: din respect fata de niste oameni alaturi de care am muncit si am castigat bine un an de zile, n-o sa comentez prestatia Realitatii. unicul lucru pe care-l voi scrie pe tema asta e ca nu cred ca SOV s-a ocupat de punerea aia-n scena. la fel cum nici Voiculescu nu se implica-n actiunile de imagine ale Antenelor. oamenii astia sunt, dupa parerea mea, mult prea ocupati sa faca bani ca sa-si cheluite aiurea timpul...

Adăugat de Victor Ciutacu la 05 noiembrie 2007 09:50:20

Cred ca unii dintre noi inca se simt "vinovati" ca se afla in Uniunea Europeana. Si ca musafirul ala care a intrat pe sestache la o petrecere, simt nevoia sa se scuze pentru orice.
Nu de scuze si lumanari aveam nevoie acum, ci de o pozitie ferma si logica a autoritatilor.
E absolut condamnabil ce a facut imbecilul ala, dar infractorii sunt aceiasi peste tot ... nu au etnie ... nu au nationalitate cand trebuie pedepsiti.
Si inca ceva. Totul trebuie demonstrat. A facut-o? Sa plateasca scump.
Apropos ... e singura italianca ucisa in ultima saptamana??

Adăugat de Christiansen la 05 noiembrie 2007 10:12:08

Intr-un fel mi se pare a fi in logica si firescul cotidianului ca dupa petitia pentru salvarea animalelor sa urmeze petitia pentru salvarea romanilor, a Romaniei, a tiganilor. Eventual, tot la ProTv
Si de abia astept sa se auto-sesizeze consiliul ala care-i ducea sapun in poarta la Basescu pe post de reactii la discriminari; de abia astept sa-l vaz, asa sesizat, in miez de zi, cum se duc si in poarta la italieni.
- Ba, tu tii cu lupu' ?
Da, ba. Intotdeauna !
Ca tiganu-i ieuropean si el. Si are, dragu' de el si comitete si parlamentari si universitati.Mai are si regi si imparati si staboruri la fel cum are si pasaport.
Are ca e mai multi.
Si-au cerut banii de la nemti si altii asemenea, pentru holocaust. Si-au cerut cocoseii si salbele de pe la BNR. Si-au facut echipa de fotbal si ne-au umplut televizoarele cu tot felul de nunti si alte pe aceeasi tema. Iar manelistii e o putere, nu-i asa ?
Ia de zi-mi, cititorule.
Acum, de ce tac ?

Adăugat de WhiteWolf la 05 noiembrie 2007 10:17:05

Sarkozy s-a dus in Ciad sa-si elibereze conationalii acuzati de tentativa de rapire a 103 copii (osutatrei..nu unu!!) si a cerut sa fie judecati in tarile de origine...
Noi de ce nu-i haituim pe francezii din Romanica? De ce nu-i alergam cu carucioarele prin supermarket cum fac italienii acum cu toti roamanii de acolo?

Adăugat de Sufletel la 05 noiembrie 2007 10:38:09

In sfarsit un comentariu de bun simtz! Ar merita transformat in editorial...

Adăugat de Calin la 05 noiembrie 2007 11:21:53

io zic sa omoram tiganii, sa deportam evreii, sa expulzam pe toti care nus romani get beget de tzanshpe generatii, si porma sa stam in cur ca stramosu de la hamangia si sa ne mai gandim pe cine plm mai dam vina ca suntem prosti si avem o viata de cacat...

Adăugat de WarSong la 05 noiembrie 2007 11:36:04

Eu am o întrebare cum au ajuns ţigănii sa se numeasca roomi după 89", de fapt stiu o teorie vechie iredentista este ca daci au fost decimaţii , falangele romane au adus cu ei ţigăni si noi suntem urmaşii lor. Tâmpenia a fost demontata de mult. Tâmpenia este veche prostii sunt noi, adica noi. Fundaţii finanţate din exterior după 89", sprijiniti de demnitari români cumpăraţi au implementat in 18 ani enormitatea. Ca in lume sa se faca echivalarea intre romani si tigani Au pierdut si tiganii si români. Daca mă duc la mine in cartier si ii spun unui ţigan, prieten din copilărie, room, mă scuipa. Daca spun ţigan la TV mă reclama ONG-urile lui Soros la UE, si sunt xenofob. In loc sa vedem ce avem de făcut împreuna ca suntem acolea o opunem de scuipat si de o filozofie. Noi românii nu mai putem să ii apăram pe tigani, care oricum ai lua-o sunt ai nostrii. Urita treaba!!!
CA SUNT ROMAN NU II CER IERTARE NICI LUI DUMNEZEU CA EL M=A FĂCUT AŞA.

Adăugat de french bull la 05 noiembrie 2007 11:49:24

@Calin: ei si pe site-ul ziarului http://www.jurnalul.ro/arti...

Adăugat de Victor Ciutacu la 05 noiembrie 2007 11:56:01

FOARTE NORMALE SI DE BUN SIMNT REMARCILE DAR MAI LASA-L PE BASESCU!CHIAR TOTUL ARE LEGATURA CU EL!TOT CE SCRII ARE LEGATURA CU BASESCU!IL VISEZI?
CHIAR ESTI UN PIC GENIAL DAR LASA-L PE BASESCU IN PACE!TE CONSUMI.....

Adăugat de RADU la 05 noiembrie 2007 12:09:53

asa se intampla daca se cultiva si se perpetua umilinta inchinarii catre poarta, poarta care de-a lungul istorei s-a schimbat de cateva ori. oare cei ce se umilesc in fata altora nu realizeaza ca s-au schimbat multe? eu cred ca nu si ideea asta mi-a iintarit-o doua fenomene intamplate saptamana ce a treut. pozitia timorata a presedintelui la declaratiile presedintelui ucrainei si pozitia tuturor autoritatilor indrituite sa aibe pozitii in cazul mailat!
in conditiile asetea ce putem face noi oamenii de rand, cine ne aude si cine ne baga in seama cand urlam ca in primul rand diriguitorii nostrii ne umilesc? diriguitori care habar nu au cum au ajuns si de ce au ajuns pe pozitiile care le ocupa. hai sa ne luminam si sa facem sa nu mai ocupe locurile alea toti impostorii si guralivii!

Adăugat de LEO la 05 noiembrie 2007 12:13:54

Despre galeria clubului Lazio nu cred că are rost să vorbim. Şi mie, când mi se pune pata pe Mozart, mi se întâmplă să invit la Filarmonică galeria Rapidului şi, cât ţine concertul, scandăm, mai abitir decât orice orchestră:
- **** Mozart!
Nu suntem, însă, rasişti sau xenofobi, doar ne distrăm şi noi…

Altfel, faţă de italieni sau danezi, nu mă simt dator cu nimic...

Adăugat de Vania la 05 noiembrie 2007 12:14:21

Victore, dar cum ramane cu solidaritatea? Cum ramane cu cei al nostru, e al nostru, si cu bune, si cu rele? Ce se intampla in cazul in care aprinzi o lumanare pentru ca o femeie a fost ucisa? Chiar asa te delimitezi de tot? Ramai doar tu pentru tine, fara sa-ti pese? Nu cred. Imi amintesc de nebunia care a fost in Romania cand au fost "rapiti" ziaristii romani. Imi amintesc ca atunci toti ati iesit in strada sa cereti eliberarea lor. Atunci de ce v-ati solidarizat? Nu zic sa te solidarizezi cu criminalii, violatorii sau alti infractori, zic doar ca ar trebui sa ai o reactie la ce se intampla cu romanaii care sunt batuti acum de italieni.

De ce l-ai blamat pe Basescu pentru ce i-a spus Andreei Pana sau Sorinei Matei? Te crezi perfect. Nu esti. Te crezi geniu. Nici asta nu esti. Esti la fel ca noi toti, cei care ne ducem traiul de zi cu zi. Doar ca tu ai un avantaj. Poti fi vazut de mult mai multi oameni in evolutie. Asta ar trebui sa-ti dea de gandit.

Sunt curioasa daca ai fi avut pe cineva in Italia, un prieten, o cunostiinta, daca ai fi privit la fel de detasat problema asta.
Apropos, de ce ati trimis-o pe fata aia care e pe parchete in Italia? Vreti sa aveti si voi victimele voastre ca sa aveti o reactie in lant, cum a fost la Mihailesti?

Adăugat de Andreea Iordache la 05 noiembrie 2007 12:25:13

De la 1 până la 7, EXACT! Sunt popoare mult mai "civilizate" cu criminali a căror crime sunt inimaginabile şi care-i tratează pe aceştia aşa cum se cuvine ( cercetare, judecată, pedeapsă ) fără ca naţiunii să i se ceară să cadă în genunchi pentru fapte de care nu se face vinovată. Se nasc canalii chiar şi-n cele mai cuminţi familii, ce-ar fi să cerem exterminarea celor care i-au născut?! Dacă ar fi fost aşa, nici Mussolini n-ar mai fi lăsat în urmă gunoiul care a pornit cruciada împotriva tuturor românilor. Nebunie colectivă!

Adăugat de ŞuKăRiT la 05 noiembrie 2007 12:30:50

@Andreea Iordache:
- Nu am iesit in strada pentru rapiti. Nu particip la demagogii colective fara finalitate, imi ajung ale mele.
- Nu ma solidarizez cu nimeni, nu ma desolidarizez de nimeni; pentru ca nimeni nu se solidarizeaza cu mine si fiindca gandesc cu capul meu, n-am nevoie de un lider de turma.
- L-am blamat pe Basescu pentru ca asa am crezut de cuviinta. Si voi continua s-o fac de fiecare data cand se va mai comporta ca un mitocan sau rasist.
- Nu am trimis-o eu pe Oana Despa in Italia si nici JN, ci Antena (alta institutie, alta conducere).
- Nu cred ca jelania din fata institutiilor italienesti le va face romanilor o viata mai buna in Cizma.

Adăugat de Victor Ciutacu la 05 noiembrie 2007 12:30:57

Atat partidu' lu' nepoata lu' Mussolini (nush cum o cheama ) cat si noul partid care vrea Berlusconi sa-l infiinteze (de centru-dreapta ) o sa aiba de castigat de pe urma acestui rahat. Pe de alta parte,daca toti emigrantii din Italia si-ar lua un bilet doar dus spre tarile lor native,economia Italiei s-ar duce dracu instantaneu.
Eu cred ca e inceputa deja o actiune de denigrare a romanilor (si cei care lucreaza cinstit si-si vad de treaba si a celor care-o freaca cu alte treburi)
Ce sa zic acum,de ce dracu tre sa picam popa prostu toti ?

Adăugat de T de la TIMISOARA la 05 noiembrie 2007 12:31:14

P.S. Nu cad în extaz pentru ieşirea la rampă (de ziua lui) deoarece bănuiesc o uşoară euforie după un rom sec(und). Şi-a amintit de ce l-au ales portocalii, azi îi va trece.

Adăugat de ŞuKăRiT la 05 noiembrie 2007 12:40:00

http://todenyasound.blogspo...

Va invit sa ascultati niste muzica.

Respect.

Adăugat de Bjorker la 05 noiembrie 2007 12:43:21

@ victor ciutacu
Respectul fata de oamenii alaturi de care ai muncit si ai castigat bine un an de zile iti apartine. Eu n-am trecut nici pe trotoarul de vis-a-vis.
E dreptul tau sa nu crezi ca SOV s-a ocupat de punerea aia-n scena, la fel cum crezi si ca nici Voiculescu nu se implica-n actiunile de imagine ale Antenelor. Numai ca cel care a luat drapelul de lupta si s-a avintat cu el in pta. Universitatii a fost Mihai Tatulici. Adica cel care dupa SOV constituie acoperisul stabilimentului. Ori Tatulici e mult prea profesionist sa dea o chifla de amator ca asta si prea cameleon ca sa apeleze la constinta atunci cind da de mirosul banilor. Totusi, daca vrei tu, accept ideea ta, anume ca numai jurnalistii Realitatii sunt recrutati din rindul diletantilor si mercenarilor de presa, de aceea isi pun singuri eticheta de deontologi. Dar oare ne putem limita doar la postul Realitatea TV cind facem o apreciere ?

Adăugat de cvasiloxodroma001 la 05 noiembrie 2007 12:52:34

Oare unde au aparut organizatiile alea pe deplin democratice si din plin aparatoare ale drepturilor omului numite ( doar intamplator in limba italiana ) MAFIA , N'DRAGHETA , CAMORRA ? Cred ca nu in Maramures sau in Vlasca !
Unde se omorau prim ministri si procurori mai des decat in etapele din "il calcio"? Cred ca nu in Ferentari sau in Dealul Copoului ?
Unde a aparut atat de democraticul stat fascist ? La Ploiesti ? - mira-m-as !
Sa ne mai lase-n pace gigoloii astia mancatori de macaroane !

Adăugat de vali la 05 noiembrie 2007 12:57:14

Cine pune pariu că nu vor fi decât nişte acţiuni de imagine şi apoi se va desumfla şi băşica asta, că nu se va întâmpla în fapt nimic spre rezolvarea problemei ţiganilor ... şi practic a sărăciei românilor ?

Adăugat de inromania la 05 noiembrie 2007 13:00:09

DRAGILOR,
Fascismul secolului 20, înaintea exacerbării hitleriste, s-a dezvoltat bine mersi în Ungaria şi Italia. Acum, în virtutea spiralei hegeliene, reapare şi se dezvoltă cu precădere în aceleaşi locuri. Personal abia aştept să văd faţeta actuală a fascismului în Germania (şi cred că voi apuca, deşi, v-am spus, am 70 de ani).
Indiferent ce cred naivii, elitiştii cioflingari şi necitiţi, fascismul reapare, aşa cum şi comunismul se va dezvolta din nou, fiindcă în mintea omului simplu, comunismul a fost antidotul fascismului (şi nu a fost o ideologie greşită, a fost doar o implementare greşită – în ţări cu regimuri anterioare dictatoriale şi cu populaţii înapoiate).
Trecând uşor peste cele de mai sus (care sunt implacabile), voi cei tineri şi dragi mie pentru mintea şi atitudinea voastră ar trebui să ştiţi că ideea STATELOR UNITE ALE EUROPEI (UNIUNEA EUROPEANĂ), idee datând de prin 1910, este o aberaţie. Nu poţi forma un stat dint-o multitudine de state cu istorii şi civilizaţii diferite. Niciodată nemţii nu vor fi altceva decât nemţi, aşa cum ţiganii nu vor fi altceva decât ţigani. Şi, pentru că veni vorba, cuvântul ţigan aparţine limbii române de secole. El nu poate fi scos din fondul principal de cuvinte pentru că aşa vrea populaţia respectivă, populaţie care nu are nici un folos de pe urma schimbării denumirii. Nu mi se poate impune mie să zic rom, în loc de ţigan, din moment ce nimeni nu-mi impune să zic Deutsch, în loc de neamţ, să zic Ellinas, în loc de grec, să zic Dutch, în loc de olandez, etc, etc. Oricum ar fi, ţiganii constituie o populaţie aparte, care nu se va civiliza atâta timp cât statele în care trăiesc nu vor impune categoric acest lucru. Voi credeţi că nemţii s-au civilizat cu ajutoare UE şi cu programe de integrare? Nu, dragilor, s-au civilizat cu legea şi pedeapsa aspră. Evreii, mai răspândiţi decât ţiganii, s-au civilizat cu programe internaţionale? Nu, dragilor. Evreii nu au analfabeţi de peste cinci mii de ani. Dacă ţiganii nu vor să se civilizeze, nu este vina celorlalte popoare. Şi ştiţi ce înseamnă ţigan? Înseamnă persoană de care nu te poţi atinge (dintr-un motiv sau altul). Ţiganii noştri s-au românizat şi ne-au ţigănit. Singura soluţie pentru o convieţuire civilizată este instituţionalizarea principiului «drepturi egale la datorii egale». Nu-mi poţi cere mie, om civilizat, cult, curat, îngrijit, să mă socotesc egal cu un analfabet, cerşetor, violator, asasin, beţiv, etc, etc.
Ultima remarcă, cea mai tristă pentru voi cei tineri, este faptul că Uniunea Europeană este efemeră. Diversitatea culturilor îşi va spune curând cuvântul. Cei care au iniţiat-o au avut în vedere mâna ieftină de lucru din unele state, printre care şi România. Au avut în vedere istoria care le-a permis să se îmbogăţească exploatând coloniile. Acum, pentru că aceste colonii nu mai au ce oferi, au pus ochii pe noi şi pe bogăţiile noastre. Ne-au transformat în piaţă de desfacere pentru subproduse, în cobai umani. Dar, sper, ne vom deştepta, deşi printre noi se află prea multe cozi de topor, prea mulţi vânduţi pe arginţi spurcaţi.
Şi oricât vi s-ar părea vouă de bizar, ne-ar fi fost mai bine în cadrul unor relaţii corecte şi apropiate cu Rusia, fiindcă Rusia, dragilor, este piatra în care s-au rupt toţi colţii agresivi, în toată istoria. Toţi ceilalţi sunt nişte mizilicuri, care nu vor putea niciodată să facă nimic, dacă Rusia nu va voi.
În privinţa turnării de cenuşă în cap, nici nu poate fi vorba. Regret moartea acelei femei, dar în ziua respectivă au mai murit câteva mii de femei pe mapamond. Totul nu a fost decât un pretext pentru fascism, xenofobie, intoleranţă, de care până mai ieri doar noi eram acuzaţi.
SĂ FIŢI IUBIŢI!
Sunt obosit şi nu mai pot continua.
Post scriptum: VICTORE, ţine-te tare şi adună în jurul tău pe cei ce gândesc ca tine.

Adăugat de HAPAX la 05 noiembrie 2007 13:00:26

Tare ar fi o răsturnare spectaculoasă dacă se va demonstra că de fapt "românul asasin" nu a omorât duduia italiancă.

Adăugat de Bibliotecaru la 05 noiembrie 2007 13:21:28

@XAPEA. Ti canis!! uşor bre!! ca mai avem nevoie de tine!!

Adăugat de french bull la 05 noiembrie 2007 13:37:52

AM VRUT SA SCRIU XAPAX DAR M-AM EMOŢIONAT!

Adăugat de french bull la 05 noiembrie 2007 13:40:01

E greu de accdptat crima. Ca oameni ce suntem trebuie sa facem ce putem pt a le preintampina. Faptul ca s- a intamplat o crima asta nu invinovateste poporul ci pe autor. La noi nu ne omoram pe strada pt a se trage concluzia ca e un obicei. Daca ne aducem aminte, dupa ocuparea romana, dacii impreuna cu gotii au lovit metodic si la intervale de timp armatele romane stationate aici. A fost unul din motivele retragerii. Si nici nu prea mai era de furat si dus la Roma. Luasera sclavi, aur, sare, animale. Trebuiau alimentate ragaielile protipendadei romane. Noi n-am insamantat crima inistorie. Noi am fost cei loviti. Azi, din nefericire, multi gandesc primitiv pt ca fie fug de educatie, fie le este mai usor sa minte sa fure sa omoare. Da, aici e vina societatii prin reprezentantii ei care formeaza aparatul de stat romanesc.
Crima nu a infaptuit-o poporul roman ca niste drogati de prin peluzele italiene sa injure poporul roman. Mai tigani sunt ei decat noi. Atunci cand faci constient si intentionat astfel de remarci.
Sunt mandru ca sunt roman, si da condam pe cei care infaptuiesc crime, mint fura si inseala indiferent de etnia lor!
Stau si ma intreb care sunt posibilitatile de rezolvare a acestei situatii politice in primul rand pt ca intervenind politicul prin legi, s-a dat o anumita semnificatie evenimentului. Avem la indemana verificarea contractelor incheiate cu companii italiene. Nerespectarea celei mai mici clauze contractuale trebuie sa determine imediat incetarea acestor intelegeri. Acum si repede! Nu sunt de acord sa platesc din banii mei bunastarea unora care-si permit sa ma faca tigan sau criminal cand stiu ca eu nu sunt!

Adăugat de Cata la 05 noiembrie 2007 13:53:20

Foarte corect. Nimeni nu si-a cerut scuze cand ne-a abuzat copii. Nimeni nu si-a cerut scuze cand ne-a ucis. Sau cand ne-a adresat o vorba rea. Parca ei nu ucid. Ce atata tam-tam? Mi se pare o cretinatate. Prea le dam importanta italienilor astia. Sa isi vada de treaba.
Nu stiu daca isi mai aminteste cineva ca acum cativa ani un italian a omorat un roman. Noi stam umili cu capul plecat, iar ei fac gura. Sa ne mai scuteasca.

Adăugat de Oana la 05 noiembrie 2007 14:15:17

Total de acord cu tine Victore... Suplimentar as adauga ca italienii au o memorie extrem de scurta avand in vedere ca uita ce situatie au avut ei in Statele Unite (as spune ca FBI a aparut din cauza lor)... Si intre noi fie vorba, ce au facut ei in State era de vreo 100 de ori mai periculos pentru cetatenii americani si uite ca americanii nu iau expulzat ci pur si simplu a rezolvat problema...

Pana la urma e o situatie de securitate interna a italienilor si nu vad de ce sa ma simt eu pentru asta... Pur si simplu ar trebui sa fie ei mai atenti la infractori si sa rezolve problemele pe care le au pentru ca nu romanii sunt de vina ca la ei se intampla aceste lucruri si chiar nu ma simt deloc jenat de asta... Imi amintesc ca Mircea Badea a avut vreo 2-3 emisiuni in care a detaliat modul de desfasurare a lucuruilor in Italia... As spune ca nu a observat chiar tot pentru ca in Italia sunt o multime de lucruri care nu functioneaza sau sunt facute in doru lelii si nu este vina nimanui decat a autoritatilor lor... Inteleg ca e campanie electorala insa cred ca se impune sanctionarea celor care folosesc xenofobia in urmarirea unor interese politice... Mie imi seamana a nazism atitudinea lor. Stiu de mult ca exista un mare val de nemultumire in Italia datorat aderarii la zona Euro si faptului ca economia Italiei nu mai merge cum mergea insa emigrantii romani sunt, per total, un mare castig pentru ei... Pai care italian se duce sa munceasca 1 zi intreaga in constructii pentru 50 de Euro? Va zic eu: NICI UNUL!
Deci, mesaj pentru inventatorii MAFIEI: Rezolvati problemele interne si nu dati vina pe altii pentru incapacitatea voastra!

Mesaj pentru restul agaricilor din Comunitatea Europeana: Cand incercam sa ne rezolvam problemele cu minoritatile (ma refer in special la etnia tiganeasca) ne-ati bagat pumnul pe gat, sa va vad acum cum o rezolvati voi...;)

Adăugat de ciriano la 05 noiembrie 2007 14:40:12

Nu ne-a fost si nici n-o sa ne fie usor in UE, da' si noi o sa le stam in giiiiit ....

Adăugat de Yavae la 05 noiembrie 2007 15:35:39

Ne-au vrut ca piata de desfacere, ne-au luat cu tigani cu tot! Nimic nu e gratis pe lumea asta! Daca ii deranjau tiganimea noastra, la aparitia primului cort la marginea Romei, se si sesizau si-l dadeau jos. Aseara, la mitingul neautorizat al extremistilor din Italia, care, deodata, nu mai voiau sa vorbeasca decat italieneste, luase cuvantul la megafon unul care era asa de brunet...

Adăugat de Nana la 05 noiembrie 2007 18:01:40

Apropo de ce zicea stimabilul Hapax: s-a vrut UE ca replica la SUA, dar americanii vorbesc aceeasi limba, la propriu si cu asta am spus totul la modul simplist!

Adăugat de Nana la 05 noiembrie 2007 18:07:09

DOMNULE HAPAX,
Nu stiu daca m-ati mai citit. Sunt tiganca si sunt din Ciorogarla. Aveti perfecta dreptate si se pare ca spuneti totdeauna lucrurilor pe nume. Eu nu m-am suparat. Sunt tiganca frumoasa si desteapta, dar nu vreau sa mi se spuna roma. Sunt tiganca romanca. Atat.

Adăugat de MARIANA din Ciorogârla la 05 noiembrie 2007 18:29:11

Dar de asta ce ziceţi http://realiatealuipetria.b... ?

Adăugat de alexandru petria la 05 noiembrie 2007 18:41:08

n-am prea mult chef de subiectul asta. e vorba de citeva sute de milioane de cetateni europeni. unul dintre ei a facut o timpenie mare de tot, a furat o geanta si probabil ca a dat la cap. e problema orasului in care s-a intimplat asta. atit. e ca si cum pentru un ametit, fie el de la teleorman de exemplu, care face un accident in bucuresti, de miine ii dam afara pe toti teleormanenii din oras. o aberatie. ce fac italienii e absolut acelasi lucru. ori ii lasa pe aia din ghetouri in pace, din moment ce i-au lasat sa isi faca ghetouri, ori ii aresteaza pentru ceva concret, mi se rupe in 14 de deportarile pe care le fac ei, scuza pentru un sistem judiciar retard si incapabil de condamnari.

Exemplul cu teleorman nu e chiar intimplator, videanule, iti multumim pentru bordurile minunate... si toate deodata.

Adăugat de nenea cosmos la 05 noiembrie 2007 18:58:40

am o intrebare paralela cu subiectul (a carei derulare logica si de minima demnitate romaneasca mi-a placut, sincer):

DACA NU CENUSA CE ITI VEI PUNE IN CAP?

ca idee, ca daca da bine , sa imi pun si eu

Adăugat de x_si_zero coaforus la 05 noiembrie 2007 19:07:38

Nu sunt multe de adăugat.Vreau doar să afirm şi eu că spirala hegeliana se confirmă iată reacţia italienilor(leagănul fascismului) pe de o parte iar pe de altă parte, în Ungaria înfiinţarea "gărzilor naţionale",cu accente puternice antisemite.
Fapta săvârşită,este abominabilă,dar nu este de neconceput să culpabilizezi pe toţi românii,care până acum au fost buni să muncească pe brânci, şi să fie plătiţi pe jumătate,dar să le aducă o contribuţie esenţială la PIB-ul Italiei.
Ne-au primit în UE cu bunele şi relele noastre,ne-au acuzat că nu putem rezolva problema rromilor, ei bine să o rezolve ei acum!
Cum vreţi să le spuneţi rromi sau ţigani,nu pot să-şi depăşească decât foarte greu,condiţia.

Adăugat de ţuni la 05 noiembrie 2007 19:42:03

Felicitari ! Victore, prin acest comentariu mi-ai dovedit ca esti un adevarat om de stanga (mai aveam 5% dubii) !!!! ... nu ca cei din PSD care au un singur lucru comun cu stanga - volanele de Mercedes ! Pacat ca acest acest aspect al tau va fi injurat la maximum de legionarii care se ascund în spatele tastelor !

Adăugat de Trotzky la 05 noiembrie 2007 20:27:23

Nu mi se pare ca avem de ce sa ne punem nici o molecula de cenusa in cap, pt motivele foarte bine detaliate de Ciutac. Si eu inca astept sa vad exact cum o sa se termine ancheta aia, ca usor, usor, par sa se schimbe datele problemei. Si toata lumea s-a inflamat intr-un hal cand nici macar exista o garantie ca lucrurile au stat asa cum s-a urlat in cizma. La fel cum au facut si cu boxeorii care ar fi furat nici acum nu se stie cu exactitate ce anume(penibilul e deplin).
Si ca sa nu mai vorbim ca si fatucile si pitpalacii astia de la noi, plini de deontologie de dau pe dinafara, le dau apa la moara tuturor celor care au ceva de comentat in legatura cu noi sau cu tara noastra. Si acum nu ma refer strict la ce s-a intamplat in Italia, ci la ce se intampla de cate ori vine un smecher (individ sau colectivitate) sa se planga de ceva, orice ar fi, toti se imbulzesc care sa critice mai mult, mai cu foc si cu mai mare dezgust...ce? Propria tara (asa cum e ea, ca tot ai nostri o modeleaza, nu pica ea dintr-un neant ca un blestem asupra noastra). Hai ca asa mi-e scarba de astia de nici cu o parcare Dali plina de camioane cu lamaie nu-mi mai trece!

Adăugat de Ioana la 05 noiembrie 2007 23:48:41

Amendament la pct 7. .."cei care-si castiga painea lucrand in Italia n-o fac nici de bine ce le era in tara si nici nu fura banii necesari subzistentei" ... am ramas stupefiat cand la antena 3 am auzit pe unii din ei declarand "eu lucrez cinstit ... la NEGRU" ?!?! si se pare ca mai bine de 50% din romanii care lucreaza in UE lucreaza la negru .. poate la voi in romania asta pare corect dar MUNCA LA NEGRU inseamna EVAZIUNE FISCALA si asta nu e corect dupa cate stiu eu ... si acus de anul nou o sa-i vezi pe multi dintre acestia trimisi "cadou de Craciun" acasa ...
din informatiile mele va asteapta un 2008 plin de surprize neplacute si veti incasa lovitura dupa lovitura pe toate planurile (fronturile) si-o sa va pese c-o sa va doara pe majoritatea dintre voi ...
iata o prima veste neagra pentru voi "Standard & Poor's .. va decazut ratingul" e drept nu e prima data dar e prima data de cand sunteti in UE !!!
Ciao !

Adăugat de sorin la 06 noiembrie 2007 00:26:52

Mai du-te in... cu ura asta obsedanta a ta fata de Traian Basescu. Ce relevanta are tiganca imputita cu cazul din Italia. Esti obsedat, amice. Ai o problema cu Basescu, poate unde nu l-ai putut dovedi niciodata prin emisiuni televizate.

Diferenta dintre tine si Vlad Petreanu este ca, in timp ce tu esti un papa lapte insetat de trafic si ode aduse tie insuti, Vlad Petreanu este un tip de bun simt, ponderat, calm si nu o cocota ieftina ca tine, care cauta samanta de scandal si sa da in stamba pe blog. Specialitatea ta sunt insultele si glumele de prost gust. Esti imaginea perfecta a noului tip de jurnalist, respingator, semidoct si de-o aroganta sora cu nesimtirea.

Adăugat de Muscalu Ovidiu la 06 noiembrie 2007 03:55:32

Văd (cu multă satisfacţie) că aţi pus în mişcare cuibul de vipere (şi n-aţi folosit decât o jordiţă!). Bine, că veninul portocaliu are efect invers decât cel scontat de ele ( viperele ofuscate, da! ) este o altă poveste.

Adăugat de ŞuKăRiT la 06 noiembrie 2007 06:19:56

@Muscalu Ovidiu: cum zici tu, campionule, ca prea le stii pe toate, ca un om mare...da' te doare rau cand zic nasol despre idol?

Adăugat de Victor Ciutacu la 06 noiembrie 2007 07:02:54

l-ati auzit pe dobitocul ala de la consulat cand a fost sunat in emisiunea lui tuca? cica nu a facut mailat cerere sa vina aia de la consulat sa ii asigure reprezentare juridica si de aia nu s-au dus ei. imi venea sa sparg televizorul. acum e pauza publicitara, va recomand sa va uitati la emisiune. sunt invitati badea si gadea. as vrea sa fi inregistrat cineva discutia dintre invitati si dobitocul de la consulat ca sa vedeti si voi ce stil are omu asta si cine ne reprezinta pe noi acolo.

Adăugat de josho_adrian la 06 noiembrie 2007 22:55:07

te rog eu, victore, daca crezi ca e necesar,posteaza cumva discutia aia dintre consulul ala idiot si invitatii lui tuca. sau poate o posteaza antena pe undeva pe site.

Adăugat de josho_adrian la 06 noiembrie 2007 23:23:37

Adaugã comentariu

:

:
:

Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!